Posted by: Frank Bentin | 15. november 2009

Kommunevalg 2009 – slutspurten er i gang

Brønshøj TorvSå er der kun 2 dage tilbage af den kommunale valgkamp og slutspurten om at få de sidste tvivlere er i fuld gang – ja slutspurten satte vel allerede ind i forrige weekend. For mit vedkommende betød det at jeg sidste lørdag stod på Brønshøj Torv for at uddele røde roser til de 300 forbipasserende som alle samtidig også modtog et eksemplar af min personlige valgfolder. Søndag morgen fortsatte med fra kl. 7.30 til kl. 9.00 foran Bodenhoff bageren på Bellahøjvej, hvor det blev til hen ved 100 roser og valgfoldere.

 

MacipanbrødTirsdag gav jeg så en hånd med i forbindelse med et Mortensaften arrangement i Bellahøj Kirke hvor der deltog knap 70 mennesker – torsdag til vælgermøde om trafik og luftforurening i Kulturhuset ’Pilegården’ i Brønshøj, i går lørdag var det så igen gademøde på Brønshøj Torv med 200 røde roser og her til formiddag stod jeg så foran Kirstens Konditori på Frederikssundvej med ca. 100 røde roser og min valgfolder. I morgen tidligt slutter jeg så min valgkamp af med at uddele en frisk morgen croissant til de første 200 mennesker ved busstoppestederne på Bellahøj Trafikplads. Her står jeg sammen med Brønshøj-Vanløses kandidat til Region Hovedstaden Carsten Holt.   

 

Tirsdag – på selve valgdagen er det god kutyme at man ikke føre valgkamp – bl.a. fordi rigtigt mange af kandidaterne benytter dagen til at være tilforordnede vælgere på de mange valgsteder. Selv er jeg i valgstyrelsen på Utterslev skole. Dette indlæg bliver således også mit sidste valgkamps indlæg her på bloggen, hvorfor jeg vil benytte lejligheden til at sige tak til de mange der har klikket her på ’Frank’s klumme – mest om politik’, jeg har i hvert fald kunne glæde mig over at jo tættere i er kommet den 17. november jo mere trafik har der været.

Søren, Kim, Torben, Martin og James

Søren, Kim, Torben, Martin og James - gav en hånd med da jeg sidste søndag uddelte et personligt brev til beboerne i Bellahøj husene. Fotoet med marcipanbrødne har intet at gøre med daværende Mogens Glistrup at gøre - men erkendt jeg har spist en del af dem i de sidste par måneder.

Tilbage er blot at sige – ”ha en god valgdag” – jeg håber du stemmer personlig på mig, jeg står som nr. 30 på liste A i hele Københavns kommune.  

Frank Bentin

kandidat for Socialdemokraterne i København        

Kommentarer

  1. Kære Frank
    Jeg ønsker dig et rigtig godt valg i morgen!
    Håber det går som du ønsker. Sender mange gode tanker.
    Kh Helle

    • Kære Helle
      Jeg siger dig tusind tak for de gode ønsker – og lad mig sende dem videre til dig og Jesper.
      KH
      Frank


Skriv en kommentar

Kategorier